Kizlar benimde baş aşağı normal pozisyona 30 da döndü şu an 35 deyim ama çatı muayenesi yapıldı bugün sancım vardı biraz doktor karın kemiğin basık 2 haftaya normal yolla gelmezse bebek kanalı atlayamaz iri olursa sezeryam yapariz dedi bu sorunla karşılaşan varmı aranızda sonuç ne oldu acaba ?