Wonderanne Kızlar bebeğim döneli 5 hafta oldu. Ama hala kanala inmedi. Bunun için bir şey yapılabilir mi?
Cigdemveminik Wonderanne egzersizler varmış nette cnm onlara bakabilrsn bnde başlayacğm yarnki muayenede doktruma sorup kaç haftalıksnki
Aylaninannesi Wonderanne 38+5 oldum hala inmedi kanala geçenlerde post açmıştım , 1.5 saat yürüdüm dün , 2 saat top hareketi yaptım. ayaklarımın ağrısından duramıyorum ama yok inmiyor aşağıya. Elimden geleni yapıyorum ama nasip 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Wonderanne Cigdemveminik 37+3 olduk da hiç belirti yok ve kilo alımı çok çok yavaş birde odemlerim aşırı arttı zorlanıyorum o yüzden 33 gibi bebek döndü ama hala yukarda
rabiabzdmr Doğum anına kadar inmeyebilir diye biliyorum hatta burda birinde okumuştum doğum hikayesinde bebek kanala inmemişti doğum başlamıştı ebeler üstten karnıma bastırıp bebeğimi ittiler demişti bir kadın çok stres yapmayın yani
Busesrmz rabiabzdmr benim de öyle oldu 10 ccm açılmam vardı bebişim kanalda değildi bastırdılar ebeler
Cigdemveminik Wonderanne bndde 36+4 ğm 35 de en son kontrolde bebek aşşağı inmemiş demişti doktrm baklm yarn kontrolüm var ne durumda bna inöediyse egzersiz yaparsn demişti çömelip kalkmak gbi
rabiabzdmr Wonderanne suyunuz gelirse belli olmaz açılmanız olur falan belki öyle bir yol izlenebilir 😃
Wonderanne Sinemin 37+3 olduk kilo alımı çok yavaşladı bundan sonra dursa da bir faydası olmayacak bence doğsun istiyorum 40i beklemesin diyom
Wonderanne Suleyigit Biliyorum öyle hikâyeler okudum da 40i beklemesin diyom kilo alımı çok yavaşladı bundan sonra dursa da çok bir faydası olmaz bedenimin ikimize de eziyet olur diyom
Sinemin Wonderanne bende öyleyim artık gerçekten çok sıcak ağırlık bi yandan bunaltıyo havalar 😔 bende doğsun istiyorum bakalım ne kadar bekletecek bizi
Wonderanne Sinemin ayaklarım 32den beri balon bastırıyorum eski halini alması zaman alıyor havalar da cabası 🥵
Dorukdoruk Ben 35+6 oldum ama hala dönmedi yan duruyor bebeğim😢 korkuyorum yan durduğu için acaba bebekte bi sıkıntı olur mu?
Wonderanne Dorukdoruk sıkıntı olmaz dönmesi için de kanala inmesi için de son ana kadar vakti var ben sadece artık bebeğe yetemiyorum o yüzden doğsun istiyorum yoksa 40 haftayı doldursa daha iyi normalde ama işte benim.damarlar bebeği beslenemiyor artık
Pembiskizim Döndüğünü ya da indiğini doktor söylemeden nasıl anlarız 34 haftalığım dün kontrolde doktor hiç bir şey demedi bende telaştan sormayı unutmuşum
Dorukdoruk Pembiskizim bizim anlamamız zor doktor söyler diye biliyorum arkadaşım ama bir dahaki gidişinde aklında bulunsun sor mutlaka…💕
Wonderanne Pembiskizim aşağıda baskı oluyormuş dün ki bebegim kisminda bununla ilgili yazı vardı bendd
Sinemin Wonderanne sorma canım ayaklarım benimde çok kötü şiş tuzlu soğuk suya koysam da fayda etmiyor