Yasemin66 merhabalar benimde adetime 8gün vardı test yaptıgım da çok silik çıkmıştı... bir gün önce kan testim negatifti. Ama ben hissediyordum yani ne biliyim negatif çıkmasına rağmen eşime ben hissediyorum hamileyim diyordum🤣 2 gün sonra tekrar kan testi yaptım ve ta ta taaaam bekleyin ve tekrar yaptırın derim ☺ Ümit vermek istemem ama bence tekrarlayın bir kaç gün sonra🙏🏻 Rabbim gönlünüze göre versin inşalaaah güzel haberlerinizi bekleriz