Benim de reglime 7gün vardı kanda 8.15ti canım sabahına yaptığım İdrarda o kadar silikti ki yani herkes nasıl ya çıkmaz falan demişti. Böyle hafif dagınık pembelik vardı ikinci çizgide. 3 gün sonra 106 olmuştu hcg. Allaha şükür şimdi 15. Haftadayız😇 Gönlüne göre versin rabbim