Bskhm kuzenim bebeğini emzirirken sigara kullandı. Şuan o bebek büyüdü 15 yaşında ve 7 senedir astımilaçları kullanıyor. Doktor emzirirken sigara kullanmaktan kaynaklı diyor , bi arkadaşımda sigara kullandı sanırım tadı acıyormuş 2 gunlukken bebeği sütten kesilmişti ama sigara kullanıp emziren hiç sıkıntı çekmeyen de vardır elbette