KubraSS- Kizlar pazar gecesinden beri sancım var geçmişti bugün kontrole gittim nts de yine sancı çıktı sancıları olup hemen doğurmayan varmı ? Bebek aşağı indi bu arada ?
perihankrkya KubraSS- yarın 36 olucam benimde ara ara sancim oluyor bel ağrım var çok fena dizlerim tutmuyo bazen. Yarın kontrol um var nst giricem belli olacak bakalım yarn
sdadcr KubraSS- benim sancılarım 33 de başladı hala da devam ediyor şimdi 36 dolcak inşallah doktorunuzla konuştunuz mu? Yürüyüşü yasakladı ev işlerini yap ama fazla yorma kendini dedi normalmiş sancıların başlaması vücut kendini hazırlıyomuş doğuma
Caglaaa14 KubraSS- benim dün 36 hafta idi nst de sancım çıktı baya doktor alttan muayene etti açıklık yok ama sancıları rahatlatmak icin serum ve ilaç verdi 2 saat yattım hastane de sonra sancılar biraz azaldı eve yolladı biraz daha içerde kalsın dedi
Ozlem_Turan Bende 36. Haftama giriyorum sancıyı nasıl ayırt ediyorsunuz acaba bazen ağrı oluyor ama anlayamıyorum tam
KubraSS- Ozlem_Turan canım kişiden kişiye değişiyor ama en önemli belirti ağrı gelince bebek toplanıyor ve belli aralikla geliyor birde erkek belden kız kaşıktan girer derler benim belimi sanki ayırıyorlar adet sancısı gibi ama değil
KubraSS- perihankrkya ayy Allah kurtarsın insAllah normalde bu hafta iş yapicaktim kaldı 38 olsun en azından kilo alsin diye beklesin istiyorum
Ozlem_Turan KubraSS- ay çok teşekkür ederim bende olan yani şimdi oldu ne hissedeceğimi bilmiyorum resmen 🤦🏼♀️😅
Betul_bakiiii KubraSS- öyle miymiş benim tam tersi bebeğim erkek ama belimde bişey yok kasık karın ağrısına ölüyorum 38 haftalığız
sdadcr KubraSS- hiç hatırlamıyorum ama ebe iyi dayanıyosun demişti yüksek çıktı galiba 😁 evet aşağıda bebek
KubraSS- Caglaaa14 banada geri gel demişti pazartesi gün saat 5 te daha 2 saat var diye eve geldik uyumuşum gitmedim Dr gitcem diye bugünde yine çıktı Dr bişey demedi sinir oldum
OlgaArslan KubraSS- 36 haftalık olduk şu an sancıdan dolayı hastanedeyim bekliyorum yatış dediler ama nst de çok sancım yoksa taburcu olmak istediğimi söyledim. Dua ediyorum gelmesin diye
KubraSS- Ozlem_Turan benim 2 ncı canım ilk te bende öyleydim ama onda sancım doğumda oldu bunda ise simdiden var
Gulcan_89 KubraSS- 31 den beri hastanede yatıyorum. Bebek aşağıda nst de sancılar çıkıyor kasıklarımda çok ağrı oluyor bazen yürüyemez bile oluyorum. Şükürler olsun 35 ü gördük ilaç serum derken. 2 hafta daha dişimizi sıkarız inşallah 🙏
sdadcr KubraSS- aralıklı aralıklı gelip gidiyo sürekli valizi her şeyi hazırladık bekliyoruz bakalım paşanın keyfini☺️