Nehirr88k bende öyle canım , ama genelde hamileliğin ilk haftalarında oluryormuş sonradan geçiyormuş vucüt emiyor o kanı . Ama yapacak bir şeyimiz yok sadece şu 3 ayı atlatmak ve kendimize dikkat etmekten başka 🙏🏻 Rabbim bizlere bağışlasın inşllah 🙏🏻 Benim 3.senenin sonunda oldu ilk gebeliğim oda böyle oldu ama vardır bir hayır herşeyde yeterki içimizi ferah tutalım 🙏🏻