Nehirr88k Ebrukarali benim 6 haftam yeni bitti kasık ağrılarım oldu miğde bulantısı sabahları olmaya başladı inanılmaz derecede peynir ekmekle bastırıyorum şimdilik sonrası ne olur bilemem 😅
Gul_20 Ebrukarali Merhaba , bende 6+2 deyim ara kasık ağrısı ve mide bulantım var 😍 kalp atışı duydunuz mu ? Sizler
Melike07 Ebrukarali 6+1 bugün. Bulantı hissi var sürekli. Yoruyor biraz o his. Yarın kalp atışı için gideceğiz. Bakalım hayırlısı 🌸🙏
Alyagny Benim de 6 hafta 1 günlük adet ağrısı gibi hafif ağrılarım vardı geçti biraz halsizlik sabahları bişi yiyememek sizin 😊
Ebrukarali Alyagny benim şuan kasıklarım ağrıyor🤪 Mide bulantım var iki sabahtır öksürükle başlayan sonrafa wcde soluğu alıyorum 😪
Ebrukarali Nehirr88k bunu daha öncede duydum ama nasıl peynir yiyorsunuz doktorum sert olucak demişti bna
Nehirr88k Ebrukarali ben süzme peynir yiyorum sert yumusak farketmez ki neyi seviyosan tuzlu olduğu için bastırıyo zaten
Gul_20 plnmir ya maşallah , ben henüz duyamadım, düşük riskim var kese etrafında kanama mevcut progestron iğne kullanıyorum hergün , yarın kontrolüm var İnşallah biraz da olsa geçmiş olur , bol bol dinlendim 🙏🏻 Dua edin olur mu bana 🙏🏻
plnmir Gul_20 allahım korusun sizi inşallah aynı durumu yaşamıştım sonu benimkisine benzemesin inşallah
Gul_20 plnmir benim bir gün kanama geldi sonra kahverengi oldu ve daha da gelmedi , hemen iğne başladım , ilk bebeğim umarım herşey yolunda gider . Sizin nasıl oldu ?
Nehirr88k Gul_20 canm aynı sorun bndede var kese etrafinda herangi bi kanama yok bnde ama lekelenmelerim var ve siddetli kasik ağrılarım
plnmir Gul_20 benimde ilkti ocak ayında aynı senin gibiydi durum 8. hafta kontrole gittiğimde kalbi durmuştu :(
Gul_20 Nehirr88k peki gittin mi doktora bunun için canım , bana rapor yazdı 10 gün istirahat tuvalet ve iğne harici kalkmamakta çalışıyorum bakalım ne olacak 😒
Gul_20 Esmyldz Keseyi 5+2 iken gördüm inşallah bende yarın kalp atışını duyarım vajinal yapacak çünkü belki o zaman duyulur kalp atışı 🙏🏻
Gizem_ar Bende 6+4 üm ama hic bi belirtim yok ne bulantı ne ağrı Zaten hayatında kusmamış biriyim galiba ondan😂 bulantısı ağrısı olanlar bi an önce atlatırsınız inşallah 🤗