Canan123 Bence Şikayet Edin Labaratuvarı Olmayan Hastane Olmaz Zaten Ve Olması Zorunlu. Acil Bişey Olarak GÖRMEDİKLERİ için Almamışlar dır. Böyle Bir Saçmalık Yok Çünkü Labaratuvarı Varsa ALMAK zorundalar Labaratuvarı Olupta Çalışanı Yoksa Onu Bilemem Ama Sağlık Bakanlığı Her Yere Atama Yapıyor Her Branştan Orayada Yapmıştır İşlerine Gelmemiştir.