1989-- Canan123 cok ilginc ya o zaman kapatsinlar o hastaneyi oyle hastane mi olur kani alacak hemsire sonuclandiracak lab. Doktora bile gerek yokki
Canan123 Kerim2013 ben de ona güvenerek adetim 1 gelmeyince 2. gün hemen yaptım negatif, inşallah vardır da geç de olsa çıkar
Deletedmom272 Canan123 acile gitsene. Migren agrisindan duramiyorum agri kesici igne yaptircam de. Ama gebe olabilirim once ona bakar misiniz de. O sekilde hemen bakarlar 1 saate cikar. Ben oyle etmistim
Canan123 Deletedmom272 acil kan testi almıyormuş işte gerçekten küçük bi ilçe 1 saat değil 1 gün sonrasına razıyım ama kan testi almıyormuş çok saçma acil, kan testi bile alamadıktan sonra ne işe yarıyo cidden merak ediyorum
S-r-p Canan123 benim dört gün geçti erken gebelik testinden yaptım ikinci çizgi belli belirsiz çıktı ertesi gün polikliniğe gittim bi tane özelde çok fazla ücret almadılar kan testine baktılar canım inşallah sonuç istediğin gibidir
Canan123 S-r-p inşallah canım ya umutlanmak istemiyorum diyorum ama baya da umutlanıyorum inşallah boşa çıkmaz
Hediyeserkan Canan123 canım benimde adetim düzenlidir. 1 günde yaptım çıktı şükür. İçini ferah tut seninde hayıtlı haberin gelir inşallah
Canan123 Hediyeserkan ay inşallah 1 buçuk seneye yakın düzensizlik çektim 6 aydır çok düzenliydi tam umutlanıyorum aklıma öncesi geliyo yine bozulduysa boşuna umutlanıyorsam diye kaygı beni yicek bitircek
S-r-p Canan123 ben de öyle ağlıyordum pozitif çıkmadı diye ama her zaman bebek geleceği zamanı kendi seçiyor strese girip bünyenizi etkilemeyin dua edin tabi ki gelecek doğru zamanda 🤗
Mutter Canan123 bazen gecikmeler hamilelik olmasa bile rahmin kendini gebeliğe hazırlaması diye okumustum. Olumsuz düşünme hemen. Bi süredir korunmuyorsun diğer ay belkide iyi haber alıcaksın🙏🏻
Canan123 Mutter 1 sene gecikmeler yaşadım eşim ameliyat oldu bunun için 6 aydır düzenliydi o umutlandırıyo. İnşallah güzel haber alırım
Canan123 nil_sugra naptılarsa sabah sabah beni sinirlendirdiler nası heycanla bekliyodum kesin sonuç görcem diye
[silindi] Canan123 Canım ben silik cizgiyle ogrenmistim testte hic saglık ocagına bile gitmedim gittim özel hastaneye 20 tl verdim yaptırdım testimi 1 saatte çıktı zaten beklemesi zor bekleyemem hic saglık ocagini o konularda
Canan123 [silindi] özel hasteneye olsa gitcem şimdi ama o da ilde, en erken cumartesi gidebilcem ona da. Çatlıyorum ben de nerden hızlı olabilir diye ama yok
Ekimannesi7684 Canan123 Ne demek 4 günde kanda belli olmazmıs ben adetim geçmeden verdim şüphelendiğim için yine belli oldu
Canan123 Ekimannesi7684 kanda değil idrarda. Kan tahlili yapmıyolarmış idrar için de 1 hafta geçince belli oluyomuş
Canan123 S-r-p aynen uzun zamandır bırakmıştım 6 aydır düzenli olup bu ay gecikince umutlandım işte hayırlı zamanda gelsin inşallah