_mucizem_ Allah razı olsun canım inşallah bebişlerimizi güzel güzel büyütürüz 😌
yaa bide ben biraz acıya dayanıksızım hastanede 5 gün kaldım ve adam akıllı çok kalkıpta yürüyemedim eve gelince de öyle oldum yani pek yürümedim
şimdide çok zorlanıyorum
bunun payı olabilir mi acaba çok ağrım olmasından yana 😖