Merhabalar sevgili anneler anne adayları 🥰 evet sonunda ben de doğurdum 💪😂 henüz 4 haftalıkken öğrenmiştim meleğime hamile olduğumu ve zamanın hiç gelmeyeceğini sanmıştım şimdi geriye dönüp baktığımda her şey dün gibi geliyor..
- Haftalarımda başlayan sancılarım olmuştu benim ve nstde sancılarım çıkıyordu doktorum 2 hafta içmem için progestan vermişti. 35. Haftama geldiğimde ise düzenli sancılar ve nişan gelmesi ile tekrar doktoruma gittiğimde açılmamın olmadığını öğrenmiştim. 2 gün sonra dayanılmayacak sancılar ile gittiğimde 2 cm açılmam vardı Bİle 🙈 doktorum hastaneye yöneleni. Benim sağlık problemlerimden dolayı mecburi sezeryan olmam gerekiyordu ve doktor henüz 36. Haftanın erken olduğunu söyleyip ilaçlar serumlar ile açılmamı durdurmuştu. 37 olduğunda tekrar sancılarımın çok artması ile hastaneye geldiğimde 3 cm olduğunu artık 38+0 da yani 07.07.2020 tarihine sezeryan için gün verdiler ☺️ Dün saat 12 gibi aç karnıma hastaneye geldim son kez nst bağlandı o kadar heyecanlıydım ki adımı Bİle sorsalar söyleyemezdim 🙈 saat 2 de beni ameliyathaneye aldılar işte şimdi başlıyordu serüven ☺️ Damar yollarımı açtılar ve spinal sezeryanım için iğnemi yaptılar belime. En çok korktuğum şey bu iğnenin çok acıtmasıydı 🙈 tüm samimiyetimle söylüyorum kızlar damar yolu kadar acıtmıyor Bİle. Doktorun dediklerini uyguladım kendimi kuş gibi bıraktım ve dualar ettim size önerim anestezi dokotrunuza kulak verin iyi dinleyin ve dediğini yapın ☺️ Kollarımı bacaklarımı başımı hiç bir yerimi 2 saniye için hiç oyantmamamı istedi ve öyle yaptım hemen bitti ☺️ 2. Korktuğum şeye gelmişti sıra kestiklerinde uyuşmamış olur hissedersem 🤭🙈 ama sadece dokunmalar ve çekiştirmeleri hissettim 🙈 Alp’im saat 14:17 de 38+0 hafta 3500 gr ve 52 cm olarak dünyaya geldi 💙 o hissin tarifi yok yemin ediyorum dünyadaki tüm en güzel hisleri alsalar yerine bi bu hissi verseler değişmem 🤗 güzeller güzeli pamuk oğlumun yanakları yanaklarımdaydı 😍 bebiş çıktıktan sonra benim göğüs kafesimde ağrı ve bulantım oldu hemen iğne yaptılar ve geçti şükürler olsun Her ne hissederseniz hemen anestezi doktorunuza söylemenizi öneririm. Eşim ağrı çektiğimi görünce dayanamadı oğlumuzu al odaya git dedim ve 10 dk sonra ben odaya gittim ☺️ Minik oğlum ellerini emiyordu teyzeleri babasının kucağında 😍 artık hayatımda 2 adam vardı ve birbirlerine aşkla bakıyorlardı 😍 benim tansiyonuma ateşime bakarken hemşireler ben hemen bebeğimi emzirmek istediğimi söyledim aldım memeye şükürler olsun hemen tuttu ve sütüm hemen geldi.Süt gelmesi ve emme konusunda kendinizi şartlamamanızı ve stres yapmamanızı öneririm ☺️ Emzirmek benim için o kadar can acıtan bi şey de olmadı önemli olan bebeğe göğsü doğru tutturmak. Çok şükür boyun ağrım baş ağrım karın ağrım hiç bir şeyim olmadı geceye kadar. Ben yanımda soğuk kahve getirdim hastaneye malum yaz günü sıcakta sıcak içilmiyor. 3 kutu kahve içtim ondan mı başım boynum ağrımadı bilmem ama öneririm ☺️ Gece saat 2 gibi karnımda ağırlar başladı ağrı kesici ilaç verdiler ve geçti ☺️ Alarmımı her 2 buçuk saate kurdum önce bebeğin altını değiştim her defasında sonra emzirdim ve yatırdım ☺️ Düzenimizi bu şekilde oturttuk gibi şimdilik inşallah aksilik çakmazsa 😌
Benim size önereceklerim;
*aşı,detaylı usg vb uygulamalar için doktorunuza güvenin çok fazla kafanızı karıştırmayın
*onu yeme bunu içme diyen insanlara aldırış etmeyin canınız ne istiyorsa abartmadan her şeyden yemenizi öneririm
*yanınıza mutlaakaa emzik alın 🙈 benim oğlum gibi emmeyi çok seven bi bebişiniz olabilir benim için kurtarıcı oldu ☺️ Avent ultra air öneririm hiç red yaşamadım hemen tuttu ☺️
*soğuk kahve mutlaka öneririm
- deepend gerçekten çok çok büyük rahatlık
- kendinizi asla bırakmayın psikolojik olarak ben çok iyiyim derseniz gerçekten çok çok iyi oluyor her şey ☺️
benim aklıma gelen şimdilik bunalar. Merak ettiğiniz sormak istediğiniz her şeyi elimden geldiği kadar cevaplarım ☺️Rabbim evlat isteyenlere evlat nasip etsin kavuşmayı bekleyenleri de sağlıkla yavrusuna kavuştursun inşallah 🤲😍 biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 😅