Gurbi55 tup bebekle hamile kaldım. Doktorumda böyle kıymetli bebek olunca sen nasıl rahat hissedeceksen öyle bir doğum planlayalim dedi. Bende normal.dogurmayi bekleyip kendimi strese sokmak bebeği tehlikeye atmak istemedim. Birde normal dogumun kesi ve dikisinden korkuyorum. Şu 6 senede vajinal olarak o kadar çok muayene ve müdahale ye maruz kaldım ki. Artık bıktım ve tiksindim resmen. O yüzden sezeryan olmak istedim.