feyza123 ilk gebeligimde böyleydi 37 de doğdu bakalım bununda kilosu iyi erken doğar belki ay bugün hatta bı tanıdık dio oğlu var çit kırıldım bişey 4500 kilo doğmuş inanmam valla dedim okadar zayfki nasıl öle doğmuş bu çocuk dedim şimdi yemio yemek dio yani kiloda çok önemli değil 2500 gecsinde sonrası buyuyuyunce alır verir