Burcu1626 Nazlibicicek nişan gelmeden kontrol amaçlı bakıyorlar mı ben biraz çekiniyorum da 35haftalığım ne zaman bakacaklar diye merak ediyorum
Ikizlerannesi Sarayhelvasi 36+1 kuzenim doğum yaptı maşallah durumu gayet iyi doğum olsa bile korkma ama dr gözük 😊
Emos2424 Ikizlerannesi 39+3 olduk bizde ses yok 36 da dogurmus kurban oldugum rabbim ne büyüksün herkesin zamani belli ❤
Nazlibicicek Burcu1626 nişan gelmeden bakıyorlar mi bilmiyorum. Doktor a göre de farkediyor. Kimi doktor son ana kdr bakmıyor. Ben kasiklarim çok ağrıyor dediğimde bakmıştır ve iki cm acikligim çıkmıştı 37 haftadaydik
Obsesifk Burcu1626 nişan gelmedende bakıyorlar şöyle ağrın sancın olursa bişeyden şüphelenirlerse bakıyorlar 32de baktılar bana ağrım vardı
Pinaryyim Eebbrruu dhaa yapmadım canım açıklıgım yokmuş serumla sancıyı durdurdular sancım içtendi bn hissetmiyodum.
Pinaryyim Bebitomubeklerken bnm açılmam yoktu baktıgında çok canım yandı ama kişiden kişiyede degişebilir bazılarının hiç acımıyomuş