Eliffcyhn Öyle tabi bir de benim annem 45 yaşında doğum yaptı kardeşim 5 aylık ve yüzde 10 down sendromu teşhisi koydular hem yaşı ileriydi hemde babamla çok yakın akrabalar o yüzden de istemiyorum olur da aklımız karışırsa diye stres olmaktan korkuyorum
Deletedmom262 Eliffcyhn senin tercihin. Ben dogdugu zaman sok olmak istemem. Daha buyuk bir yıkım bana gore. Basima ne gelicekse onceden hazirlikli olmayalim. Burda kiz denilip cocuk erkek dogunca bile sok oluyorlar Sen bilirsin senin kararin.
minyonanne Eliffcyhn İlk evladımda yaptırmadım son hafta suyu fazla çıktı acil doğuma alındım. 2.ci de yaptırdım bebeğin tüm vücudu su toplamış kistik higroma kalp yetmezliği vardı normal doğumla acil düşük yaptırıldı. Değilse benim sağlığım tehlikedeydi. Doğsa bile yaşamıyor malesef tedavisi yok. Eğer bekleseydim ameliyatla alınacaktı. Down sendromu vs bunlar Allah ’ın bileceği iş ama mutlaka yaptırmanı öneririm bir sorun varsa erken müdahale edilir.
Deletedmom328 Eliffcyhn iki bebeğimdede yaptırmadım gerek yok bana göre sadece detaylı ultrason ve şeker yükleme testi yaptırıyorum ben