Benimde evimde kedi vardi ve asilari yoktu bir yildir bakiyordum. Ustelik hamile oldugumu bilmeden cig kofte falan da yemistim ama toksoplazma testi yaptirmayacagim mesela
Cunku bebege gecme orani milyonda bir gibi bir seymis
Hastaligi hamileyken gecirsen bile bebekte onu geciricek diye bir sey yokmus.
Ikili üclu icin de öyle dusunuyorum. Ogreniyim erkenden gebeligimi sonlandiriyim derse kişi o kendi karari. Ama yanilma payi oldugunu bile bile bunu yapmak büyük bir risk. En iyisi allaha siginmak. Detayli daha net.