Yazmadan edemicem. Sezeryan kötüyse diyelim. Ne olcak yani ? Bebek içerde mi kalsın yada normal doğumla tehlikeye mi girsin ? Dua edin de artık eskisi gibi değil sezeryan gerekli durumlarda kurtarıcı olup bizi bebeklerimize sağ salim kavuşturuyor. İsteyen isteğe bağlı da olabilir tabiki. Neyin iyi neyin kötü olacağını yaşamadan bilemeyiz ayrıca da bu önyargı niye? Herşeyin hayırlısını diliyorum size de 🙏