nerimanemir Üzgünüm ama bana hiç samimi gelmediniz, şurada evladını kaybetmiş,erken doğum riski olup aylarca yatan,38. Haftasında bebeğini karnında kaybeden onlarda kadın var.Lütfen biraz empati.Başlığa bakınca inanın yine birinin düşük riski var ya da erken doğuruyor sandım.Vaktiniz gelmiş,bebeğini sağlıklı ve tombiş.Daha ne istiyorsunuz? Bizde sezaryen olduk.Ölmedik!