Eymen-s herkesin doğumu aynı olacak diye bir şey yok canım hiç korkma insan illa ki psikolojik olarak etkileniyor seni anlıyorum ama olumsuzu yükleme kendine. Herşey güzel olacak sonunda bebeğime kavuşacağım diye kendini telkin etmeye çalış. 36 hafta çok da erken değil bebeğin gelişimini tamamladıysa bi sıkıntı olmaz inş. Allah kolaylık versin 🧡