Benim resmen 4. ayda bacaklarım ve kalçam çatladı, ama göbeğimde hiç çatlak yok üstelik kocaman bir göbeğim olmasına rağmen :D Bende lierac aldım ama inanılmaz üşeniyorum sürmeye, sadece sürdüğüm günler şunu fark ettim , bacaklarımda ki çatlaklar kırmızı ve çok belirgin kremi akşam sürüp yattığım zaman sabah renkleri solmuş oluyor sanki düzenli kullanımda azalacakmış gibi ama ben üşeniyorum o yüzden tekrar eski haline dönüyor