Psikolog-anne diyorum ya ben de 1 kere ağrı kesici istedim hiç acımadı değil ama çok şükür sonrası çok güzel geçti. Ameliyatliyiz sonuçta ağrı sızı hep olacak tabiki ama katlanilamayacak kadar değildi hiç biri. Size de çok gecmiş olsun sağlıkla büyütün bebeğinizi ❤