Merhaba kızlar, 27 haziranda spinal sezeryan ile oğluma kavuştum sizlere de cesaret vermesi açısından hikayemi paylaşmak istedim. Öncelikle gece 12den sonra bir şey yiyip icme dedi doktorum. Ertesi sabah 8de hastanede olmamı istemişti. Ameliyathaneye alınırken çok heyecanlıydım açıkçası biraz da korkuyordum eşimi istemiştim yanımda ama malum bu süreçte mümkün olmadı tek başıma girmek zorunda kaldım. Spinal takılırken sinek ısırığı gibi Bir acı hissettim sadece sonrasında bacaklarimda sıcaklık hissettim sonra uzanmamı istediler. Hakikaten o cekistirmeleri falan hissediyorsunuz ama asla bir acı yoktu. Sonra oğlumun sesini duydum ve yüzünü gösterdiler o andan sonra inanın kendinizi dusunemiyorsunuz. Tüm dikkatinizi bebeğinize veriyorsunuz ister istemez. Sonrasında da 1 kere ağrı kesici istedim onun dışında hep yürüdüm zorladım kendimi o yüzden çabuk toparlandim. Sorularınız olursa cevaplamaya hazırım. Hepinize güzel doğumlar ❤