Didem-Melissa Yildizsevgi Yildizsevgi 39+3 deyim evet sancım yok ama geçen hafta kontrolde rahim ağzı yumuşamıştı ve 1 cm açılma vardı. Nasıl olacak bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ İlk doğumum kendi sancılarımla olmuştu. Bakalım yaşayıp tecrübe edeceğim ☺️
Nur-ten cankiz1010 bende öyleyim korku heyecan mutluluk hepsi bir arada Allah hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize😇