Kizlar kendinizi korkutmayın tek doğum yöntemi var vajinal doğum eger anne veya bebekte tehlikeli bir durum olursa ozaman ameliyata alınır.. Zaten Allah o mekanizmayı kadınlara vermiş olmasa doğum yapamazdı hiç bi kadın. Siz kendinizi bebeğinize bırakın o gelmek için elinden geleni yapıcak zaten.
Bebeklerimize kavuşmamızın tek yönteminin vajinal doğum oldugunu başka çıkışının olmadığını düşünürsek doğuma daha sıcak bakarız bence. Tabi benim düşüncem😇 hepimize sağlıklı ve kolay doğumlar inşallah 🙏💕