Efeninannesi Kızlar hanımlar doğuma az bi vakit kaldı ama ben normal doğumda kesilen epiyozmidrn ve sezeryan sıradında belden vurulan iğneden de çok korkuyorum yani iki türlüde asırı bi korku var içimde sezeryan sonrası bas ve bel agrısı oluyormus yardım edin 😢
Fasulyeninannesi Efeninannesi valla normal Doğum kesisi yüzünden bir ay oturamayan ve cinsel hayatında ve idrar torbasında sıkıntı yaşayan çok insan biliyorum kuzucum benim şu an ikinci gebeliğim ilkinde epidural anestezi ile Doğum yaptım bele yapılan işlemi hiç hissetmiyorsun sıfır acı ağrı 🙏 ameliyat yapılırken her şeyi hissediyorsun ama acı ağrı olmadan çok heyecan yaparsan da sakinleştirici veriyorlar bebeğini öpüp kokladıktan sonra gayet rahat geçiyor iki saat sonra kalkıp yürüyorsun evde bir iki gün ağrın oluyor ama dayanılmaz ağrı değil aman ha öyle düşünme 👍🏻👍🏻🌸🤰👼🏻
burcuburcu Efeninannesi canım normal doğumda kesileni dikileni hissetmiyosun uyuşturuyolar korkma sancı kötü sadece
Gozde Efeninannesi ben de doğumun her türlüsünden inanılmaz korkuyorum rüyamda çok kolay doğurduğumu görüp uyandığımda gerçek olmadığını anlayınca çok üzülüyorum o derece 😂😂 yapacağımız doğum bizim pozitif düşünmemize göre şekil kazanıyor bence. Normal yada sezeryan ikisinin de olumlu-olumsuz tarafları kişiye göre değişkenlik gösterebiliyor. Hangisinde daha başarılı olacağını düşünüyorsan onu seç ve kendine güven anlık bir olay için en güzel zamanlarını zehir etme. Normal doğum iyi güzel de bizim gibi korkan gebeler için yıpratıcı olabiliyor 🙄
Efeninannesi Fasulyeninannesi çok teşekkür ediyorum cevap verdiğin için acaba özeldemi sezeryan yaptın devlette mi dün aksam instagramda epidural için neler neler okudum milyonlarca yorum vardı bir tane arada tek tük memnun olan cıkmısdı o kadar korktum ki gece boyunca ne rüyalar gördüm sabah normal doğum yapcam kesin dedim ama normal doğum esnasınd kesilip neler neler cekenleri okudum ikisinden de o kadar korkuyorum ki nasıl doğurcam ben 😭
Basak24 burcuburcu bende sırf kesilmekten kokruyorum doğum sancısı falan değilde o kesilmek gözümde büyüyor
burcuburcu Basak24 ayy hiç korkma emin ol kesip kesmediğini bile anlamıyosun dikerkende öyle kesinlikle acı yok
Efeninannesi Ya sonrası sonrasında cok sıkıntı ceken insan var arkadasım kadınlar klbunde okudum neler neler😰
Fasulyeninannesi Efeninannesi özelde yaptım ama devlette yapan da çok etrafımda benim canım çok tatlı ben bile süper konforlu diyorsam valla İnan bana 😂😂 söylenenlere uy bazıları Doğumdan iki gün sonra ağır kaldırıyor korkup yürüyüş yapmıyor ameliyattan sonra bi de kahve ve su tüketmen lazım Doğumdan sonra yoksa çok Nadire’n baş ağrısı oluyor bende olmadı çünkü hemen bol bol Türk kahvesi ve su içtim doktorun iyiyse nasıl doğurduğunu anlamayacaksın canım 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👼🏻🤰
EliniVermiyorHayat Kesme dikme değilde sancı daha zor keside ne anladım ne acı çektim sancıyı çekersem gerisi kolay Allah’ın izni ile 😇
EliniVermiyorHayat İllaki bi yerden çıkacak bu minikler neden bukadar korkutuyorsunuz kendinizi can çıkacak illaki sancısı ağrısı olacak kucağınıza alınca acı macı bişey kalmıyor Hacı 🤣🤣🤣
Efeninannesi EliniVermiyorHayat çevremde daha sağlıklı olur düşüncesiyle normal doğum yapıp sonra uzunca yatakdan kalkamayan idrarını tutamayan insanlar gördükce ve okudukca haklı gibiyim 🤔
Efeninannesi EliniVermiyorHayat sancıdan korkmuyorum aslında rabbim sabrını veriyo sonucda ama normal yapıp da o kadar sıkıntı ceken insanları görünce sezeryan daha mantıklı geldi sonra okuduklarım sok oldum 😱
EliniVermiyorHayat Efeninannesi Çevreye bakarsan ooooo sendede olacak diye bişey yokki canım benim Doğum sorunsuz oldu şükür kimi arkadaşımda çekti sonrası sezaryen.Bünye ile alakalı kendine bence güvenmelisin yaşayıp gördük hepimiz.şimdi korksan eline ne geçecek boşuna stres yapma kendine🤰🤰
EliniVermiyorHayat Efeninannesi Dua et bol bol normal için sorun yoksa bence normal Doğum yapmalısın Tabiki karar senin 👶👶