Benim de boynumda minnacık hafif siyahımsı et benleri doldu, hatta baştan kir tuttum sandım🤣 doktoruma sordum hormonlar artık tavan seviyede olduğu içinmiş,doğumdan sonra dökülür merak etme dedi. Ama yine de çok güneşe çıkmamaya dikkat et derim güneşten kaynaklı oluşan lekeler kalıcı olabilir :/