Esrayigit canım git şikayet et direk! Şikayetvar.com a da yaz. Ordan baya geri dönüş alabiliyorsun. Detaylı ultrasonda bebeğin heeerşeyine bakması lazım, sadece haftasına bakmak ne demek! Minimum yarım saat sürüyor. Ortada bi saçmalık var. Bebeğin organlarına, kemiklerine, damarlarına vs baktı mı, bakmadı. E neyin parasını almış! Sen detaylı yaptırmış olmuyosun ki