dogum sancısı belden kasıkkara vurur ilk once 20 dk bir 3 saat sürer sonra 15 dk sonra 10 sonra sıkılaşır dkada bir vurur ve adet sancısının iki katını düşünün böyle bnmki böyle olmuştu ben tam gece 12 de başlayıp sabah saat 7 de hastaneye gittim sancımı evde cektim yani hastaneye gittim yatışım yapıldı sanki tovaletimi yapıck gibi oldum ve bebek geliyo deyip beni yukarı cıkardılar serum taktılar ebe gelip kontrol etti 9 santim dedi ve beni çatala aldılar sonra bşinci ıkınmamda dogdu kuzm 5 dikişim vardı ve şimdi 1 yaşında oglum 6 haftalık hamilym böyle oldu işte biraz uzun oldu sanırım 😊