Hta canım ben ilk kızımı 33+0 da doğurdum suyumun gelmesiyle. Diğer iki kızımda da kasılmalarım oldu ve bebeğin hareketleri iyice a, aldı neredeyse hissetmiyorum ve kanala girmişti. Sancı la beraber kasılmalarını ve bebek hareketlerini kontrol et canım. Sancı olabilir. Kasılma proğramını indir telefondan her kasılmada bak eğer düzenliyor Dr unla görüş canım