Canselcg içtikçe alışmıyorsun canım bunun alışkanlıkla alakası var bende hamilelikten önce 1 bardak bile içmesem aklıma gelmezdi hamile kaldım şuan 18+2 yim öğrendiğimde 4 haftalikti neler yapmadım su içmek için ama maalesef hala olmuyor dediğin gibi en fazla 1 buçuk litreden fazla içemiyorum 🤷♀️🤷♀️ kendine alışkanlık edinmen lazım. Ben şimdi telefonuma hatırlatma ayarladım sabah 10ndan akşam 10a kadar her saat başı su iç diyor 😂böylelikle az da olsa arttı su icisim sende deneyebilirsin 🤗