Kürtaj olduktan 3 ay sonra denemeye basladık, 6 ay geçti hamile kaldim. Her ay bunun stresini yaşıyorken, kendime dedim ki Allah vermiyorsa vardır bir sebebi, hayırlısı olsun dedim. O ay hic düsünmedim hesap yapmadım hatta eşim de bana olmazsa napalım hayatımızı yaşarız dedi. O ay hamile kaldigimi öğrendim. Tesadüf olabilir tabiki ama stres onemli bir faktör.