Tgcehalil Merhaba kizlar oncelikle 1 senelik evliyim ve evliligimin 3.ayinda hamile kaldim ama bebegimin kalbi durdu kurtaj olmak zorunda kaldim 3 ay korunduk sonra devam ettik 6 ay oldu ve hamile kalamiyorum siz kurtajdan ne kadar sonra hamile kaldiniz ..?
Kubrasnyrt Tgcehalil ben 9 ay sonra tekrar hamile kaldim canim suan 18 haftaligim insallah sende en hayirli zamanda hamile kalirsin rabbim gonlune gore versin
gizemonerr Tgcehalil Canım ben 7 ay sonra hamile kaldım, çok şükür 20+1 şuan. Çok kafanda büyütme akışına bırak bence, rabbim kararlamıştır olacak zamanı. Allah hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin.
UrasEgeninannesi Tgcehalil 6 ay sonrasında senin gibi tam ümidimi kesmeye başlamışken kalmıştım canım. Strese sokma kendini. Rabbim tez zamanda nasip etsin sana tekrar 🤲🏻❤️
Sirinimm Tgcehalil canım ben kürtaj olalı 7 ay oldu korunmayı yeni bıraktık bakalım ne zaman olacak.. Stres yapma sürekli düşünmemeye çalış stres çok etkili
Bahar2622 Tgcehalil canim bende kurtajdan sonra 3 ay korundum suan korunmayi birakali 2. Ayim ovülasyon testi deneyebilirsin ben bu ay onunla hamile kaldım. Kurtajdan sonra dongum değişti belki seninde öyle olmuştur
Masal20201995 Tgcehalil ben üç ay sonra tekrar kaldım psikolojik bir durum kalamamak kaldıktan sonra da hep korku yine aynısı olucak mı diye
Cngul Tgcehalil ay canım tam aynısız bende tam bugün 1 sene oldu 3 aylık evliyken hamile kaldım bebeğim kalbi durdu kurtaj oldum 3 ay korundum tam 7 ay oldu hamile kalamdim
Psy16 Tgcehalil kürtajdan sonra adet düzensiz oluyo buna bağlı olarak da yumurtlama zamanı da farklılaşıyo ovulasyon testi ile yumurtlama zamanını öğrenebilirsin ama önce eğer imkanın varsa gen testi de yaptır kan pıhtılaşması olup olmadığını öğrenirsin
sukayhanacar Tgcehalil kimin ne zaman nasıl kaldığı değil canım önemli olan stres yapma sakın . ben de kürtajdan 7 ay sonra kaldım ama doktoruma gittim direk. doktorunuz varsa doktorunuza kontrole mutlaka gidin. belki rahim kanalında bi sıkıntı oldu belki tıkandı. böylr bişey varsa zaten rahim filmi çektirmen gerekir ki açılsın. o yüzden doktora görün ilk önce
Cngul sukayhanacar benimde 7 aydır kalamadim dün doktora gittim rahim filmi dedim 3 4 kürtajlarda yapıyorum ben dedi şimdi bu sıkıntılar olmaz dedi bilmiyorum ben yaptirma taraftrym
Sera34 Tgcehalil 1 yıl oldu kalamadım doktor rahim filmi önerdi filmi çekildiğim ay kaldım 🐣 şuan 23 haftalıgız
Kuzeymasal Tgcehalil ben kürtajdan sonra ameliyat olmak zorunda kalmıştım bir de. 6 ay sonra kaldım canım
Gizemnaz_ Tgcehalil seninle hemen hemen ayni seyi yasamisiz cnm banada 9 ay oldu hala hamile kalamadim bide hic korunmadim.bile.😔
Kubraaydogdu Tgcehalil bende bos gebelikten dolayi kurtaj oldum . kurtajdan sonra 2 ay korun demisti doktor ..ben bir ay korundum . 2 ay sonra hamile kaldim. Yani kurtajdan 3 ay sonra hamile kalmis oldum .
Kuzeymasal Cngul yok canım özel değil. Kürtajda bebeğin gelişimini etkileyen parçalar var dedi doktorum. Rahim filmi çekildim ve sonrasında histereskopi ameliyatı oldum. Ardında da hamile kaldım. 33 haftalık hamileyim şuan
sukayhanacar Cngul 3-4 kürtaj mı ? devlet falan mı bu? benim ilk kaybımdan sonra yapıldı. valla vakit kaybetmeyin başka doktorla görüşün derim