Cahan123 büyüğünü yapicakmis gibi hissediyor musun ben ilk sancılarımı hissetmeye başladığımda tuvalete gidip büyüğümü yapmaya çalıştım ama malesef
Birde ağrının küçük küçük başlıyo birden hurraa değil yavaş yavaş şiddeti yükseliği
Suyun ilk başlarda gelmeyebilir benim hastaneye yattıktan 3 saat sonra doğumumu hızlanması için patlattı doktorum
Birden ılık bi su saga sola çıkıyormuş gibi hissediyorsun rahimde açılma var mı diye muayene olmak için tekrar git
Nst ye tekrar bağlanmak istiyorum falan de
Içın rahat etmiyorsa canım
Allah bi avazda kurtarsın Rabbim 🤲
Allah yardımcın olsun güzelim 🌺😘