Hta Cahan123 bende de aysini oluyo bacaklarima vuruyo agri adet olacm gibi sanki altim islak gibi hissediyorhm bugun dr gidecem sorcm gidince
Cahan123 Eda06 beklemek cok skci dmi :( her seyde acaba dogum belirtisi mi diye dusunmekten cok yoruldm ve her gun dogurmadn mu hala diye sormalarindan 😕
Hta Cahan123 dunden beri var bende bu durum gecmiyo sanki vajinamin yanindaki kemiklerim ayrilacak gibi oluyo
Cahan123 Hta benimde ayni ama yine gelmioo oturmus plates topunda bacak ayirma hareketi yapiom resmen cikarmak icin ugrasiom 😥😥
Hta Cahan123 aynn cnm bende oyleyim her an gelecek diye bekliyorum gercekten sıkıcı bugun randevum var insallah elim bos donmem surpriz olsun istiyorum insallah nst de sancim cikar
Eda06 Cahan123 aynen öyle valla bu sefer kesin doğuruyorum diyorum sonra bakıyorum yok yani 😭😭😭 beklemek çok fena
Sinemin Cahan123 eğer üstten aşağı olan bir ağrıysa doğum sancısı canım doktorum bana öyle tarif etmişti 😌 göğsünün altından aşağı doğru girecek ağrı diye
Cahan123 Sinemin yok tatlm oyle bi agri degil malesefki yalanci sancilar buyuk ihtimal off bi baslasaa beklemeye sabrim kalmadi resmen 🙄
Hta Cahan123 yaaa bi umut iste emin dgldim ama yine de gelir diye seviniyodum son gunler artik her an gelecek diye bekliyorum
Cahan123 Eda06 ah ah sormaaa bu kadar uzayacagini bilsem sezeryan gunu alirdim 😆 o degilde bekleyip sezeryana dönmekte var 😣 aman oyle olmasinda
Eda06 Cahan123 aman yok sezeryanda doğum şekli ama sonuçta ameliyat yani o yüzden her şeyin normal olması daha güzel bende o yüzden istemedim sezeryanı