RuzgarsMommy Haay allaahm.yaa hala.sistemleri düzelememiş mi Mağaza da nasil kredi kartıyla alamıyorlar hadi internet neyse de cok acayip düzelmedi hala
Marryy Ekimannesi7684 bugün gittim eksiklerimi aldım kredi kartıyla ödeme yaptık bir sorun yoktu sadece sistem açıldığında faturanız cebinize gelicek dendi
Minikbirkalp Marryy ben dün gittim yapamadım sadece nakit ödeme alıyoruz dediler yarın bi arayayım ben bari