Hacer01 Haftadayız , benimde ayak bileklerim şişiyor. Sadece tuza bağlı değil , bende tuz tüketmiyorum su içiyorum ama uzun süre ayakta kaldığımda yada sandrlyede çok uzun süre oturduğumda aşırı şişiyor. oturma şekline dikkat etmek lazım , hafif yürüyüşlerde iyi geliyor birde ben çok ağrıdığında tuzlu ılık suda bekletiyorum ayaklarımı rahatlatıyor baya 🤗