Sinem611 Günaydın cnm yapmadım bugün test günüm akşam çok karnım ağrıdı şuanda da öyle gün içinde regli olucam diye düşünüyorum
Hmdsena2019 Sinem611 yaa 😔😔 ben yapmadın ama bundan kaçış yok. Yarın sabah yapcam eger adet olmazsam. Bende hiç belirti yok Ne gebelik ne adet belirtim yok 😔😔
Anneolmayahasret Sinem611 canm gebelik belirtiside adet belirtisiyle aynidir. Test gununde gelmis test yap…
1PrensAnnesi Almila gebeliğimin 3. Ayına kadar her adet döngümde sancı yaşıyorum ayrıca ben doğurana kadar ishal olan biriyim bazısında böyle oluyor yani bunlar sizi yanıltmasın inşallah yükselir değeriniz
Sinem611 Maalesef kızlar olmadı hayırlısı diyorum artık İnşallah sizlerinki olmuştur dualarım sizinle🙏🏻
Almila Hmdsena2019 doktorum cevap yazdi tahlil sonucum tatmin ediciymiş bu hafta tekrar kan vericem suan bol bol dinleniyorum cok yordum kendimi bu aralar