Almila hayırlı olsun canım🙏🏻 benim aşılamadan sonra 12. Gün 27 çıktı değerim dün 16. Gündü 242 oldu yükselir korkma benimde çok sancım var adet sancısı gibi hatta arada daha fazla oluyo bende de ishal değilde afedersin kabızlık oldu pazartesi doktoruma gidicem kontrole kafama takılan herşeyi o zaman sorcam inşallah 🤗