aylakhnm1 Ben GATA'ya gidiyorum Çok memnunum doktorlardan hemşirelerden çok ilgililer güler yüzlüler hemde sakin kalabalık değil
Zeytininpeyniri Dilektrkoglu mhrs de randevu alırken sami ulus ek bina balgat ovecler diye çıkıyor ordan mı acaba randevu
aylakhnm1 Zeytininpeyniri evet orda düşünüyorum normal odaları bile özel oda gibi diyorlar Doğumda asistanlara bırakmıyorlarmış
Ozlemtem aylakhnm1 peki bazı hastaneler belli bir haftadan sonra almıyormuş GATA'da böyle bir durum var mı bilginiz var mı
Zeytininpeyniri Ozgesah355 Turgut Özal dan randevu alırken Sami Ulus Balgat ek bina olarak mı alıyoruz
Ozgesah355 Zeytininpeyniri ben sami ulus Turgut özal diyorum ya da direk Turgut özal canım biliyorlar zaten direk
Zeytininpeyniri Ozgesah355 iyi ya hemen randevu verdiler pazartesi Tuncay beye aldım bi tanisayim bakalım şansıma o denk geldi 😊
CerenSelvi Zeytininpeyniri tuncay hoca başhekim olduğu için tanışanayacaksınız maalesef 😇 asistanları bakıyor
deletedmom98 Minigininannesi epidural yöntem ile normal doğum o hastanede yapılıyor mu bilginiz var mı
Minigininannesi deletedmom98 arkadaşım bir ay önce doğum yaptı o istedi yapiliyormus ama sonra doğumun gidişine göre arkadaşım vazgecmis yani yapiyorlar