Msema merhaba ben de oraya gidiyorum. Bir konuda sizi bilgilendirmek istedim. Oranın yatak sayısı 30. Son zamanlarda sık kontrole gidiyorum ve hep dolu olduğu için hamileleri geri çeviriyorlar. Geçen hafta acile uğramak zorunda kaldık. Beni doğum katına aldılar. Tim odaları gördüm. Sancı çekerken kimseyi almıyorlar sordum haberiniz olsun 😇