Merdgn Mihribannnn Mesleği bırakalı 4 yıl oldu ama özlüyorum arada 😌 Tüm meslektaşlara selam vermeye geldim 😬💜
Hayriye1410 Bende acilde hemşireyim. 9+4 üm şu an. Düşük riskim var kanamam var aktif. Heyet raporu almak durumunda kaldım inşallah bebeğim sağlıkla doğar..
Tlincim 11+6 daha🙈 yıllık iznimi kullanmadan Eylül sonunda ayrılacağım ben de, tabi durumlar değişmezse 💁🏻♀️
Musabmasal Mihribannnn 13+0 dayım yirmi gün rapor 16 gün de yıllık izin kullandım bulantı kusmalarımın yoğunluğundan dolayı 20 sinde nöbet hayırlısı artık😊