Sehribann merhabalar ben de 26+5 oldum bugün idari izinliyim evdeyim:) prosedür olarak 24+0 oldugunuz gün doktora gidip 24hafta oldugunu gösterir belge alıyorsunuz,sonrasında belgeyi hemşirelik hizmetlerine götürüp orada dilekçe yazıyorsunuz,idari izine ayrılmak istiyorum 24haftadayım diye,belgelerinizi evrak kayıttan geçirip personel işlerine teslim ediyorsunuz :)