39+4 yim bende 40. haftadayiz ama bende de sanci ve agri yok cok hafif araliklarla kasık agrim oluyor o kadar bebis de cok hareketli kaburgalarima kadar dayaniyor ve idrar torbasinin ustunde yatiyor nefes almakta gucluk cekiyorum☺️🙈ama minigim rahat galiba yerinde hic bir isaret gondermiyor gelmek icin cumaya kadar kendi geldi geldi yoksa annecigine suni sanci verecekler 🙈 sanrim en cok ondan korkuyorum baska bi seyden degil 🙈 Allah hepimizin yardimcisi olsun bu yolda hic kimseyi oyalamasin goz acip kapayana kadar doguruverelim insallah 🙈😄