Seydalclu ben 38+3 bugün kontrolüm vardı nst de sancı yok çıkmadı çayı muaynesi yapmak istedi doktorum yapalım bence açıklığım var dedim ve şok 4 cm açıklığım varmış hiç hissetmedin mi dedi dedim adet ağrısı gibi oldu ama o kadar bi de 1 haftadır midem çok bulandı kusmadım ama bu da açılmamın olduğunu gösteriyormuş aslında okuduğuma göre bebeğin başı tam kanalda değil eğer perşembeye kadar kendi sancım gelmezse perşembe suni ile başlatıcak doğumu 🙏🏻 Siz oldunuz mu çatı muaynesi belki açıklık vardır