ozlem000 iğne olurken birden sanki iğnenin yapıldıgı bölgeden yukarı bişey geldi vr tıkanma hissi oldu gıcık tuttu öksürme hava falan verdiler saglık ocagında damar yolu actılar sonra ambulansla acile gittim kan aldılar serum yedim geldim geri dahada olmadım iğneden hatta elimde 2 3 tane kaldı onuda ihtiyacı olan birine vercem yada eczaneye vericem