ozlem000 Merhaba arkadaşlar kullananlar varmı doktor bana hafta 1 vurun dedi ama ben yanlış anladım ve iki gün üst üste vurundum
mlsmrtgl ozlem000 ben önce üç günde bir vuruluyordum doktor haftada bir vurul dedi . Şimdi haftada bir vuruluyorum
DamlaNur29 ozlem000 3 günde bir vuruldum bende canım ama hergün progestan vuruluyodum doktoruna sor istersen bişey olurmu
ozlem000 Muberraonur rahim ağzı yetmezliğinden dolayı progesteron fitil kullanıyordum vajinadan ama sıcaklardan dolayı vajinam tahriş oldu doktor da 1 hafta vajinan dinlensin iğne vurul dedi
DamlaNur29 ozlem000 ben kullandım daha önce 3.aya kadar tüp bebek olduğu için tutunsun diye önlem amaçlı verildi 3 günde birde prolutondu ama sonra alerji yaptı acillik oldum onu kesti doktor
Yarooyyy ozlem000 Haftada 1 olmak üzere 4 tane oldum 1 aydır simdi yine 4 tane yazdi doktorum yalancı kasılmalarım oldu 28. Haftamda erken doğum riski açısından kullanıyorum
ozlem000 Yarooyyy çok geçmiş olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah ❤️ İnşallah benşmde birşey olmaz
ozlem000 Kozakailesi doktor yazıyor canım bunu haftalıktan başlanmıyor düşük riskin olduğunda veriliyor
Yarooyyy ozlem000 Teşekkür ederim amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🙏❤ igne cok yararlı bi iğne inşallah bisey olmayacak 🙏