Dmlsrcgl Hanımlar merhaba 21 haftalık hamileyim ve detaylı ultrasona gireceğim fakat kimi önerirsiniz kimden memnun kaldınız ? Dr um bana 3 isim verdi 1 Mustafa Başbuğ 2 Tuncay Özgün 3 Mehmet Tayyar siz kime gittiniz ?
Edaaberk Dmlsrcgl canım benim drumda kızılay da erkek bi doktora gönderdi adını hatırlamıyorum ama çok çok ilgiliydi ve sadece 200tl odedik. Arayıp bilgi almak istersin belki
Deletedmom320 Dmlsrcgl kesinlikle Mustafa başbuğ derim gebelik takibimi de o yapıyor çok bilgili birisi ve işinin ehli
Deletedmom320 Dmlsrcgl ayrıca doktorunun perinatolog olmasına dikkat et bu işi asıl yapan onlar daha uygun fiyata başka bölümlerde yapıyor ama bir sorun görünce cevaplayamayıp perinatoloğa gönderiyorlar o yüzden riske atma
Ahsend49 Normalde kime gidiyorsun kontrollerine ve detaylıya doktorun mu git dedi yoksa taramalarda falan risk çıktıda o yüzden mi gitmen gerekiyor
Edaaberk Ahsend49 ben sehir hastanesi personeliyim normalde ama daha önceden de kartal.erciyeste çalıştığım için mehmet karahancerin kişiliğini hekimliğini hastaları n memnuniyetini bildiğim için hep ona kontrol oldum. Herhangi bi riskim kanamam hiç bi zaman olmadı ama detayliyu yaptır içimiz rahat etsin dedi. O yüzden yaptırdım
Dmlsrcgl Ahsend49 Normal dr um memorial de Nilgün hanım . Şuan sağlık Bakanlığı zorunlu hale getirmiş detaylı ultrasonu bu sebeple gideceğim
Ahsend49 Edaaberk valla Tuncay hoca kötü diyemem ama başka doktor olsaydıda gitseydim daha iyiydi 400 lira verip ne dediğini anlamadan geldim gibi bişey oldu Eve . Sessiz sessiz söyledi ultrasona bakarken zaten . Taramam riskli çıktı diye gitmiştim o stresle falan. Kesin bi açıklama yapmadı gibi veya biz anlamadık diyecem ama bilmiyorum başka doktora önerilseydim giderdim başkasına heralde . Birde ücreti çok o yüzden
Dmlsrcgl Ahsend49 ücret şuan 3 hocada aynı istiyor hatta Başbuğ 450₺ diyor. O yüzden seçeneğim pek yok 🤦🏼♀️
Dmlsrcgl Deletedmom320 3-4 arkadaşımda engelli doğar dedikleri olmuş zehir oldu geri kalan aylarımız dediler . Hepsinin bebişi sağlıklı şuan 🥺
Deletedmom320 Dmlsrcgl ya orasına bişey diyemem başıma gelmedi sadece ilk bebeğimi kaybedince onu söylediler öyle gitmeye başladım sakin dinleyen birisi arayıp birşey sorunca akşama dönüp cevaplıyor mutlaka eskiden de Erciyes üniversitesi demiş bilgisi konusunda çok övüyorlar banada herşeyi açıklıyor