Canım benimde 30. Haftamda 100lerde sancım çıktı ciğer geliştirici yaptılar 2 doz 3 günde hastanede yattım sonra eve geldim hep dinlendim kendimi yormadım yemek bile yapmadım açılmam olmadığı için doktorum sorun olmadığını söyledi benim ikiz değil ama tek bebek şuan 36+4 üz bakıyorum artık gelsin diye merak etme inşallah sorun çıkmaz ☺️