glshr Benim ikiz gebelik değil, ama 34de benim de öyle oldu bi gece yattım serum verdiler. Rahim ağzım 1.5 cm olmuştu. Yatıyorum evde hiç bişey yapmıyorum. İstirahat verdi doktor. Hatta öncesinde çok yoğun kanamam da olmuştu benim. Hala yatarak bekliyoruz. Endişelenmeyin oluyor sanırım. Ama istirahat edin ve dikkat edin 😊